2 Mayıs 2012 Çarşamba

MAGMA KEK...........

Bu kek tarifi benim daha önce paylaştığım bu pastaya çok benziyor.... ama magma kekin yapımı bana daha pratik geldi ondan daha çabuk pişiyor benim........ hem kek gibi kolay olsun hem de pasta gibi lezzzeti olsun diye düşünüyorsanız işte size çok güzel kolay lezzetli bir tarif...

Dün arkadaşım Semra'da yediğim bu kek'i bugün teyzemizin gününe giderken yaptım......

Malzemeler...
Kek için..
3 yumurta..
1 çay bardaçı şeker..
1 çay bardağı süt..
1 çay bardağı sıvı yağ..
2 su bardağı un..
1 kabartma tozu..
1 vanilya..

Üzerine frambuaz sosu içi..
2 su bardağı su..
2 yemek kaşığı nişasta..
3 yemek kaşığı şeker..
Beraber pişirilir kaynamaya başlayınca içine 250 gr frambuaz ilave edilir karıştırarak kaynaması beklenir, kaynadıktan sonra ocaktan alınır soğumaya bırakılır..

 Kekin yapılışı...
Bütün malzemeyi kek hazırlar gibi karıştırıp yağlanmış borcam tepsiye döküyoruz...

Diğer tarafta...
2 paket vanilyalı puding'i 6 bardak sütle pişirip içine 1 paket labne peynir ilave edip çırpıyoruz..
Döktüğümüz kekin üzerine kaşık kaşık döküyoruz..

Pudingi bir kat döküp tekrar birer kat daha döktüm..
180 derecede ısıtılmış fırında pembeleşene kadar pişiriyoruz..

Fırından çıkartıp soğumaya bırakıyoruz..
Soğuyan kekin üzerini dilediğiniz bir sosla süsleyebilirsiniz...

Afiyet olsun...

17 yorum:

www.haydi-sofraya.blogspot.com dedi ki...

değişik ve süper görünüyo ellerinize sağlık

Modavesaire dedi ki...

hmm kolaymış gibi geldi, bi ara deneyim :)) çok lezzetli görünüyoo..

mutfaktaki acemi dedi ki...

ellerinize sağlık. değişik bir görüntü.
bu güzel marifetleri bekleyen bir ödül var blogumda. sevgilerimle...

ÖZLEMCE dedi ki...

çok değişik ve lezzetli görünüyor...
ellerine sağlık

LaMa dedi ki...

Cok degisikmis gercekten!

GAMZELİ ANNE dedi ki...

ellerine sağlık çok değişik ve güzel görünüyo peki üzerine ne sos kullandım canım şimdiden sağol..:)

zeymurancafe dedi ki...

harıka farklı bır kek olmus ellerıne sağlık canım

ayak izleri-sevgi dedi ki...

çok farklı görünüyor.. denenmesi gerekenler dosyama attım gitti.. ellerine sağlık..

alisnur dedi ki...

gercekten güzel fikir. malzemeleri not ettim. deyeyince yazarım

ferahcalezzetler dedi ki...

çok güzel görünüyor,ilk defa gördüğüm bir tarif bu, en kısa zamanda yapılacaklar arasına kaydettim,elinize sağlık.

Fatosca Tadlar dedi ki...

Çok değişik bir tarif. Çok beğendim. Fakat üzeindeki pembe jölemi? Anlayamadım:) En kısa zamanda deniycem:))) Ellerine sağlık.
Sevgiler...

meleginmarifetleri dedi ki...

fatoş hanım..
Üzerindeki hazır meyveli sos..

made in funda dedi ki...

harika bir tarif.en kısa zamanda deneyeceğim...

Unknown dedi ki...

Vallahi hemen not aldım. Çok hoşuma gitti.Rummada gördüm. Ordan da sana geldim.....

Hatice OKTAY dedi ki...

merhaba melek hanım acaba bu tarifi kelepçeli kalıptamı yapmalı yoksa borcamdamı çünkü siz iki şekildede yapmışsıız onun için soruyorum cevabınız için şimdiden teşekkürler

meleginmarifetleri dedi ki...

Hatice hanım kelepçeli kalıpta görsel olarak daha güzel oluyor sunumu yani.. Ama kelepçeli kalıbınız yoksa borcamla da yapabilirsiniz..

meleginmarifetleri dedi ki...

Hatice hanım kelepçeli kalıpta görsel olarak daha güzel oluyor sunumu yani.. Ama kelepçeli kalıbınız yoksa borcamla da yapabilirsiniz..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...