8 Nisan 2008 Salı

19 MAYIS İ- Ö- O kermes resimleri

İştee EFE'ler.

Oğlum Melih ve Teyze torunumuz Aysu.
Kaç günden beri blogumu güncellemek fırsatım olmadı, geçen hafta oldukça yoğun geçti.

Cuma günü okulumuzda bahar şenliği yaptık, gıda kermesimiz ve bol bol mamalar mımmm süperdi, çocuklarımız için çok güzel bir gün oldu.

Bu hafta ben biraz rahatsızlandım pek keyfim yok tarif eklemek bile içimden gelmedi onun için gıda kermesinde çektiğim resimleri koymak istedim.

Okulumuz Denizli 19 MAYIS İ-Ö-O velilerimiz öyle güzel hazırlanmışlarki hepsi birbirinden güzel mamalar vardı, hepsininde ellerine sağlık diyorum.


Devlet okullarının böyle etkinliklere bence çok ihtiyacı var. Belki velilerin hepsi bilmiyor ama devletin okullara fazla bir katkısı olmadığı için okul aile birlikleri ve veliler bir olup çeşitli etkinlikler düzenleyerek hem birlik beraberlik sağlayıp çok güzel dostluklar kuruyor, hemde okul için biraz gelir elde etmiş oluyor.

İşte bizim okulun kermes görüntüleri.






Çocuklarımızda çok güzel gösteriler yapmışlardı ama onları resimleyemedim. bizim sınıf öğrencileri'de zeybek oynadılar onları daha önceden sınıf olarak resimlerini çekmiştim.

28 yorum:

Adsız dedi ki...

selam melekcim..benim oglumda okulda halk oyunlarında...pek güzel oynarlar:)))oglun maşallah efe olmuş pek yakışmış kıyafeti(MAŞALLAH)....gelelim mamalara........orda olmak isterdim:((((maşallah hanımlar döktürmüşler....yapanların eline saglık...sizede afiyettttt bal olsun.sevgilerimle.

Mebrule dedi ki...

Merhaba, bende denizliliyim. Kesmeste yapilanlar harika gorunuyor. Emegi gecen herkesin ellerine saglik.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ne kadar güzel bir dayanışma, bütün velilerin ellerine sağlık, hepinize afiyet olsun :)

Adsız dedi ki...

ay melekcım valla ekrana yapısmaktan bır hal oldum onlar ne öğle yaa hersey harıkaymıs yanı yapanların emeğı gecen herkesın ellerıne sağlık..ınsan orda olupta ne alacağını ne yıyeceğını sasır yaww :) sevgıler canım...


emelinmutfagi.blogcu.com

NiNo dedi ki...

ayyy efe olmus masallah ne guzel darisi basimiza ins ne guzel bir goruntu ne guzel bir gun kermes mamalar hersey muthis gotunuyor valla tebrikler canim

Adsız dedi ki...

ilk defa bi yorum yazıyorum.bence herşey son derece mükemmel gözüküyo bu arada benimde oğlum halk oyunlarında oynuyo.ben kütahyalıyım bloğunuzun hastası oldum sevgiler

Adsız dedi ki...

Maşallah pek güzel olmuş efemiz. Kermeste emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Nefiiis görünüyorle. Sevgiler...

adigenisehilal dedi ki...

pastalara bişey diyemeyeceğim... benim yorumum yeğenime... efe olmanın ruhu içine işlemiş koçumun... sıfata baksana... heygidinin efesi, efesi, efelerin efesi demek istiyorum...

Melek* dedi ki...

oooh ne güzel şeyler döktürülmüş kermeste kermeslere destek olmak gerek gelirleri iyi yerlere gidiyor. oğlun efede maş. çok güzel çıkmış

Emelin Mutfagi 01(Emel Ceyhun SABIR) dedi ki...

ne tatli görünüyor kuzular, pastalar da çok güzel istah acici, elinize saglik, sevgiler emel:)

Yaren dedi ki...

Ay melekcim resimler ne kadar sirin,cok sevimli ikiside,masallah Allah bagislasin canim:)Sanda gecmis olsun,acil sifalar diliyorum.Veeee kermestede yok yok yani, ne hamarat anneler varmis canim sizin ordada,hepsinin ellerine saglik olsun.Sanada afiyetler olsun Melekcim,sen simdi bu pastlardan bol bol götürdün demiii.:)))Afiyet seker olsun,pit pit yag olsun,lop lop et olsun.Sevgiyle kal canim.

peynir hösmelimi dedi ki...

Melekcim ogluna masallah canim.Cok yakisikli olmus canim.
Kermes mamalarida ne kadar cok.Gözüm daldi vallahi.Melekcim masada kugular var tepside,sakin bana ekler oldugunu söyleme.cok güzellerde.
sevgilerle öpüyorum canim.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Melek'cim emelin dedigi gibibend eekrana yapisip teker teker mamalari inceledim.Haa bir da ahhhh cektim tabiki...Spordan gelmisim,karnim ac, eh bunlari görünce sporda yakilan kalorilerin verdigi huzurluk icinde bir tane olsada yesem dedim....
Bu arada senin marifetin hangisiy di pek merak ettim...

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Allahım Allahım neler var neler...Böyle sofralar görünce kendimi çok tembel hissediyorum...Ayyyy ne güzel yiyecekler onlar öyle....Ben orada olsam masanın başına bir otururdum heralde ondan bundan derken..Çok açım heralde şu an ne diim bilemiyorum ben en iyisi çabucak kaçiyim buradan Byyyyy.....

nil-nennenmutfakta dedi ki...

Kermeste kermes olmuş hani hepinizin ellerine sağlık hayatım kocaman öpüyorum seni...

Adsız dedi ki...

oh oh melek.çok iyi yapmışsın bu fotografları koymakla,gerçekten çok güzel birgündü,bol bol pastalardan aldık ve yedik doya doya,bütün emeği geçen annelerin ellerine sağlık,böyle etkinlikler okulumuza büyük bir katkı oluyor,birde sen okul aile birliği başkanımız oluncamı ne daha iyi şeyler olmaya başladı,sanada ayrıca teşekkürler,sevgiler...ZUHAL AYSU...

Aymen dedi ki...

tevafuka bak bende tam kermes çalışması üzerinde liste hazırlarken bakalım melek te neler var diye girdim bloga, sende kermes konusunu hk yazmışsın. Fikir edineyim bari. Yalnız Antep gıda kermeslerini tahayyül etmek zor:))

meleginmarifetleri dedi ki...

Arkadaşlar merak edenler için belirtiyorum benim kermes için yaptığım mama eklerden kuğular nasıl olmuş???

angel dedi ki...

selam adaşım,geçerken nsaılsın dıye bır bakayım dedım hastaymışsın çook geçmış olsun.allah şifa versın.
kermeste yok yok muş ya.kuş sutu bile var ya:)
görüşmek uzerere..

Eya dedi ki...

Melekciğim...Efe'lere bayıldıııım ama ne zamandır uğrayamıyordum ki aşağıdaki pastana da bayıldıııııım nefis yapmışsın ve harika anlatmışsın.Emeklerşne sağlık, paylaştığın iöin teşekkürler


zehra

Adsız dedi ki...

Ooh kermes icin ne de güzel seyler hazirlanmis öyle,herkesin ellerine saglik.Cocuklarda cok sirinler,Allah bagislasin canim.Sevgiler benden.

Adsız dedi ki...

merhaba melekciğim, pek yakışmış efelik oğluşuna.:))Allah bağışlasın canım.
bir arkadaştaki yorumda kuğuları senin yaptığını okumuştum:)))onlar içinde ellerine sağlık canım.çok güzel görünüyolar.
sebilay.

Mutfaknotlari dedi ki...

melekcim maşallah çok şekerler
benim melihiminde 23nisanda gösterisi var.
ama ben kermese bayıldım aman allahım ne o görüntüler nefis şeyler hazırlanmış
bende fincan kek yaptım yayınladım şeker
sevgiler öptüm

yildiz dedi ki...

Melekcigim,öncelikle gecmis olsun.
Umarim simdi daha iyisindir.
Bu güzel mamalari bizlerle paylsatigin icin tesekkürler,orda olmayi cok isterdim..Emegi gecen herkesin ellerine saglik.
Sevgiyle ve dostca kal..

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

herşey mükemmel emeği geçen herkesin ellerine sağlık öpüyorum canım sevgiler

Adsız dedi ki...

kelebeklisaniyeler.blogcu.com

canim oglusun ne tatli olmus oyle masallah, kermesin guzel geçtigi her halinden belli valla masallah hanimlar hep dokturmus hepsi birbirinden harika mamalar, afiyetle yemisinizdir insallah,optum.

rümeysaninrüyasi dedi ki...

merhaba canım valla nefiss pastalar yapmışsınız çok güzel olmuş2 hafta sonrada bizim var ellerinize sağlık oluşunda çok yakışıklı maşallah sevgiler

Adsız dedi ki...

bende halk oyuncuyum eskişehir yöresi başarılarınızın devamını diliyorum 15 yaşındayım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...